środa, 8 lutego 2012

"We sit together on the sofa"

Cześć !
co u Was? :)

Mój ostatni tydzień przed feriami strasznie się ciągnie..
Byłam dziś u dentysty więc czuje się fatalnie.
Siedzę z bólem głowy i nie wiem co ze sobą zrobić.

Jeszcze jutro tylko biologia, na która nie będę się uczyć, bo mam dość, a w piątek tylko angielski i chemia.
nie ma jak pozytywne nastawienie, nie?

Nie otworzą stadionu, wiec z łorsoł nici chyba.
ale pomijając to, żyje świadomością, że moje ferie zaczną się fantastycznie!

W sobotę zaczną się warsztaty fotograficzne z TOMASZEM WIECHEM.
Nie wiem jak Wy, ale ja o tym panu słyszałam już wcześniej.
To ten sam, który w 2009 roku był laureatem w World Press Photo (3 miejsce) !
jestem niesamowicie podekscytowana.
O wszystkim będę informować na bieżąco.
Jak na razie zachwycam się jego zdjęciami tu;
http://po-polsce.blogspot.com/
NIESAMOWITE.
W kilku zdjęciach naprawdę się zakochałam !

Na dziś tyle.
byle do piątku. Ehh
Nie mam siły..

pozdrawiam <3

moje ulubione zdjęcie;






fot, oczywiście T. Wiech

16 komentarzy:

  1. Dopiero będziesz miała ferie? Mnie się właśnie skończyły i już nie mam siły chodzić do szkoły. Na szczęście za 2 miesiące przerwa świąteczna ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę i ferii i warsztatów : )

    OdpowiedzUsuń
  3. masz jeszcze całe dwa tygodnie ferii! ooch, ja też chcę:<

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się ferie dzisiaj zaczęły ^^
    zapraszam na bloga ! odwiesiłam go na dobre ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdięcie !
    Co do feri to mi się kończą ; (
    ZAPRASZAM do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie. Mi się ferie już kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to mi się podoba :D.
    moje ferie niestety się kończą ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. you have a lovely blog,thanks for stopping by my blog doll,kip in touch and follow me and i will do same...
    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcie.Mi tezzaczynają się ferie od piatku;D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcie!<3
    ja juz w pon. do szkoly...

    zapraszam do mnie :)
    moze poobserwujemy ;>?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjecie !
    A u mnie sie juz ferie skonczyły :(
    Juz tydzien chodzę do szkoły i są same kartkówki i sprawdziany . MASAKRA ; //

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znoszę chodzić do dentysty ;p

    OdpowiedzUsuń