sobota, 25 lutego 2012

"Bo tylko tak odnajdziemy się we mgle I tylko tak dosięgniemy własny cel"

Cześć :)
Jak  się macie?;]
Moje ferie dobiegają końca.
Dołuje się faktem, że nie ruszyłam nawet materiału na poniedziałkowy sprawdzian z WOSU!
ale spokooo;P
i tak nie rusze xD
dziś imieniny, a jutro kino.

Zostałam wczoraj zaproszona na urodziny mojej najlepszej przyjaciółki.
Zupełnie nieświadoma niczego okazało się że są one już 3 marca ;O
czyli 2 tyg wcześniej.

Mam tendencje do dawania prezentów "od siebie"
Bardzo lubie to, że nie jest to zwykła kiczowata skarbonka czy T-shirt, tylko coś w co wkładam serce.
Z racji tego, że Karolina jest mi bardzo bliską osobą postanowiłam coś wykminić.

Znacie może coś takiego jak "scrapbooking"
Widziałam coś takiego już wcześniej.
Nie wiedziałam jednak, że to coś aż tak miłego.
Jest to sztuka ozdabiania albumów i tego typu rzeczy.
Pięknego ozdabiania, np przez wklejanie tekstów piosenek i różnych ozdób.
Śliczne.
Postanowiłam zrobić K. album.
Właśnie taki, taki od siebie ;P

Trzymajcie kciuki, żebym zdążyła.
i żeby prezent się podobał.
Mam też zamiar napisać tam coś od siebie.
Efekt na pewno wam pokaże.

Ps. w każdej notce na początku pojawiać się bd zdjęcia.

Zostawiam wam zdjęcia przykładowych albumów zrobionych techniką scrapbooking.
Następna notka niebawem.
a tu macie linki jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o scrapbookingu :P;
 http://www.scrapbooking.pl/
ciocia wikipedia
dużo zdjęć wykonanych prac ;P
blog mistrzyni w tej dziedzinie :)
Pozdrawiam <3














i jeszcze inspiracja na dziś;

lece się szykować :)


6 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego z okazji imienin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin ! Bardzo fajnie wyglądają te scrapbooking choć pierwszy raz je widzę^^

    OdpowiedzUsuń
  3. coś słyszałam o tym ;D
    a z okazji imienin wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń