środa, 15 lutego 2012

"We must stand together"

Hejjj ! :)
Co tam u Was ?:)
U mnie super, ferjuje się :D
Jestem właśnie u mojej kuzynki, Klaudii :)
Cały dzień się obijamy, ale jest fajnie :D
byłyśmy na zdjęciach, wiec Meg w roli fotografa, jak w swoim żywiole. :D
Dziś ciepło u mnie, temp. na plusie :)
Nie macie pojęcia, jak odpoczywam ..
To mi było tak potrzebne :)
Jak na razie, mam dla Was tylko 1 zdjęcie z serii; Meg w pracy, haha
pani fotograf hehe:)
Obiecuje, że kiedy wrócę do domu, dodam coś ciekawszego :)
jak na razie zmykam :)
Trzymajcie się cieplutko ! :)
pozdrawiam <3


14 komentarzy:

  1. A ja też sobie feriuję :-) fajna czapencja!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ferie i śnieg :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ferii :C
    Ja tam wolę fotografować xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety już skończyłam ferie...miłego wypoczynku i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to masz fajnie, ja się edukuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tepm. na plusie ? ;O gdzie Ty kobieto mieszkasz? zaraz tam będę xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciepło masz?! U mnie jest ok. -25...

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie mam ferii to smutne :) fajna czapa

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna czapencja ;)

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już skończyłam ferie :( Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się skończyły ferie, ale mój weekend zaczął się już dzisiaj ^^

    OdpowiedzUsuń