poniedziałek, 13 lutego 2012

"Somebody That I Used To Know"

Cześć!
co u was?
Ja dziś wybrałam się na spacer i byłam na zajęciach gitarowych, także aktywnie spędzony 1 dzień ferii :P
Nawet nie macie pojęcia jak odpoczywam :)
Nareszcie!
No bo przecież należy mi sie ;)
Jutro lodowisko z nim..
nie ma to jak pokłócić się w dzień przed Walentynkami..
tylko Meg potrafi.

Nie wspominałam wam, ale niedawno byłam na maleńkich zakupach i kupiłam wreszcie ciepłą czapkę, a mianowicie pancerke :D
hehe, wyglądam w niej nieco śmiesznie, ale przynajmniej jest mi wreszcie ciepło !
Finlandia coraz bliżej.
AAAAA!
Szczerze wam powiem, że myśl o locie samolotem przeraża mnie z dnia na dzień bardziej :D
ale spoko, Meg wytrzyma :)

zostawiam wam kilka zdjęć i uciekam `relaksować` się :P

pozdrawiam <3333







czapkę kupiłam w sklepie Cache Cache za !!!17,90!!! była promocja , a Meg do promocji ma szczęście (-70%) ^.^

17 komentarzy:

  1. z chęcią :) Ja już dodałam :*

    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdięcia !
    ZAPRASZAM do mnie na nowy post !
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. słodko wyglądasz w tej czapce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia ;D
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. no to faktycznie nie za fajnie pokłóci się dzień przed walentynkami...
    Czapeczka fajna :>
    Pozdrawiam i zapraszam.
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. raaany, chcę tę czapkę ;c taka śliczna! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. łapaczka okazji :D fajna czapa, fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna czapa :D a jak raz wsiądziesz do samolotu to uwierz mi będziesz chciała latać co chwilę :D + no jasne że obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. okej, ja już obserwuję ;)

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta czapka :) Ładnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. wow za 17,90 taka czapka ! super!!
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tylko takie czapki noszę, w innych mi zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapka jest świetna ! Masz prześliczne oczy ! Pozdrawiam :)



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń