wtorek, 21 lutego 2012

"Czasem dotykamy dna żeby większą siłę mieć"

Cześć ! :)
Co tam u Was?
Przepraszam Was, ale ostatnio zrobiłam sobie małe ferie w blogowaniu :)
ale już wracam.
 Po prostu musiałam odpocząć od wszystkiego.

Zbliża się marzec, zbliża się wyjazd do Finlandii.
Z tej właśnie racji ostatnio pojechałam kupić sobie butyy :D
Kupiłam w Deichmannie.
Jestem zadowolona.


Małe sprostowanie co do ostatniej notki.
Kilka dziewczyn pytało mnie jak zrobiłam te warkocze.
no wiec; inspiracje znalazłam na loveicie a potem juz troche wyobraźni i gotowe.
Jeśli którejś z Was zależało by bardzo na jakiejś fryzurze, piszcie w komentarzy, chetnie odpisze lub powiem am mniej więcej jak ją wykonałam.

Byłam dziś na zdjęciach, musiałam je zrobić na warsztaty.
To jest zadanie nr 1 :D

Słyszeliście nową piosenke Mroza?
uwielbiam ja!
"Globalnie"
tekst jest tez mocny ;)

zostawiam wam kilka inspiracji i uciekam malować paznokcie.
pozdrawiam <3

takie butki kupiłam :)



 a teraz jakieś takieś inspiracyjee ;P















13 komentarzy:

  1. lampiony są fajne :D tym zdjęciem przypomniałaś mi o weselu, na którym byłam w ubiegłe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje + muszę przesłuchać ta piosenkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje ; )

    U mnie na blogu trwa loteryjka.
    jeżeli jesteś zainteresowana zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobne buty, tyle że zielone ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne. Mam podobne buty i są cudowne. Wygodne i nie przemakają.
    Obserwuję liczę na rew.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje;)
    Mam podobne buty, tylko szare.
    Dodaję do obserwowanych i zachęcam do rewanżu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne inspiracje ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne te butki ...XD Mam podobnę ,ale kupiłam w Croppie .XD

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym zobaczyć na żywo te lampiony..: )
    obserwuję .: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Plecak przepiękny ♥

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń