czwartek, 16 lutego 2012

"Dziś kręcimy się jak w karuzeli"

Cześć :)
Co tam u Was?
U mnie dobrze :)
Wróciłam dziś do domku :P
Teraz odpoczywamy u mnie... :)
Dziś moja kuzynka (Klaudia) cierpiała tortury, bo Meg zachciało się tworzyć warkoczowe fryzury :D
spokojnie... Klaudia żyje ;D
siedzi teraz obok :D
wszystko ok :D

Za to jaki efekt !
Jestem z siebie dumna :D
inspiracją były lovity, które kiedyś dodawałam :)
Warkocze są świetne ! 
Uwielbiam je
Problem w tym, że sama nie potrafie ich sobie robic ;P
ale mam Klaudie :)

jeśli chcecie zobaczyć efekt wczorajszej sesji, i mnie w roli najlepszego potographa (:D), zapraszam was na bloga Klaudii. W jej drugiej notce możecie zobaczyć kilka zdjęć :)


a teraz uciekam :)

















Co o tym sądzicie?:D
Spisałam się w roli fryzjerki ?:)

pozdrawiam<3

16 komentarzy:

  1. pięknie wyszło, oj ale współczuje ja to strasznie nie lubię jak ktoś się bawi moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ŁAŁ :O. A masz jakieś strony, gdzie pisze, jak wykonać takie fryzury ? Są fantastyczne <3 ! Pewnie, że spisałaś sie w roli fryzjerki :).
    Pozdrawiam i przy okazji, jak bedziesz chciała to wpadnij do mnie - klaudia-pach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyszły Ci fryzurki ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są ! Muszę nauczyć się takie robić.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne. szkoda, że żadne moje koleżanki nie umieją robić czegoś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne fryzury! :) - też takie umiem zrobić :P
    spisałaś się, z pewnością!
    serdecznie zapraszam do siebie :) http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. spisałaś się na piątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne !:) z moim brakiem zdolności mogę tylko pomarzyć o takiej fryzurze

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!! Pierwszy warkocz przecudowny ;)
    Można prosić jakiś opis "krok po kroku", dla takiego antytalencia, jak ja? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne! Możesz zrobić karierę fryzjerską , heu heu heu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! *_*
    Ja mogę tylko pomarzyć o takiej fryzurce ;/ Mam dwie lewe ręce.

    Zapraszam :] kingdzillaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing work sweetie

    maybe we can follow each other

    OdpowiedzUsuń