piątek, 3 lutego 2012

"Miłość wcale nie musi być słaba i ckliwa"

Cześć :)
Jak minął Wam tydzień? :)
Mój był baaardzo ciężki, a następny będzie jeszcze gorszy.
Ja nie wiem co dzieje się z tymi nauczycielami?
jakiś szok przed-feriowy czy coś?
o.O
w zbliżającym tygodniu mam tylko 3 sprawdziany i 4 kartkówki :)
bosko, nie?

Ale nie mówmy o szkole bo mnie coś strzeli :)
Jeszcze tylko tydzień..

Wiem, wiem, ależ ze mnie optymistka, nie?

Tak bardzo chciałam odpocząć w ten weekend.
Okazało się jednak, że będzie bardzo pracowity.
Postaram się napisać jeszcze jutro, bądź w niedziele mądrzejszy(czyt. ciekawszy) post.
Jak na razie pomarudziłam troszkę i zostawiam wam kilka zdjęć z "kiedyś"

trzymajcie się gorąco przy - 30 o.O
pozdrawiam was i dalej sącząc Vitaminke i zastanawiając się nad wypracowaniem z ang. próbuje sie odprężyć :)

bye <333








16 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne te zdjęcia z "kiedyś":))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :3

    zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tia mróz za oknem powalający ;) A jak pamiętam czasy liceum (to aż tak dawno nie było:P) to też zawsze przed feriami sobie wymyślali sprawdziany, kartkówki czy jakieś wypracowania "magiczne":)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zdjęcia ;)
    zwłaszcza to ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałem to samo przed feriami :/ Masakra :/ Świetne zdjęcia ;-)
    Zapraszam do siebie : berive.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie: www.paperversion.blogspot.com
    zapraszam do mnie: www.paperversion.blogspot.com
    zapraszam do mnie: www.paperversion.blogspot.com

    Obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Siema ! <3
    Ciesz sie, ze przed Toba 2 tygodnie wolnego... moje ferie koncza sie dzisiaj :( buu..
    PS. Swietne zdj.
    - Wbijaj na mojego bloga
    - Dodaje do obserwowanych, Twoj blog wzbudzil we mnie ciekawosc;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia.
    Zapraszam do zabawy, zostałaś otagowana u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania 2 perfumy i zegarek jelly.
    http://obojetnieco.blogspot.com/2012/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnie zdjęcie jest świetne : )

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia, ale ostatnie zawojowało moim sercem! ;)

    OdpowiedzUsuń