czwartek, 19 stycznia 2012

"We'd keep all our promises, be us against the world"

czesc :)
czwatrek wieczor, grr
uporalam sie ledwo z chemia jeszcze tylko polski:)
dzis w rece wpadla mi fajna ksiazka, ktora chce zaczac dzis czytac :)

w szkole ok;)
pierwsza w polroczu 5 !
brawo Meg ! :)

heh ;d
moja siostra (tak, mam siostre) :D
miala dzis przedstawienie z okazji dnia babci i dziadka,
pokaze wam jaka fryzyrke jej dzis wyczarowalam ;)

no coz, na sobote planuje dluzsza noteke.

powiem wam jedno.
bez naszych najblizszych, nie bylibysmy soba,
nie byloby tak pieknie.
ojej tyle im zawdzieczamy, nieprawdaz ? :)

staram sie zorganizowac w szkole dyskoteke.
czas najwyzszy !
oby sie udalo.
jutro porozmawiam z pania dyr :D
zyczcie wytrwalosci na jutro przede wszystkim.

no to chyba tyle.
jeszcze zdjecie mojgo fryzurowego cudu, i loveity, ktore dzis mnie inspiruja, baaaardzo wrecz :D



;)



mala ksiezniczka :D

a teraz inspiracje ;








pozdrawiam i zycze milego piatku ! <3

24 komentarze:

  1. dokładnie tak bym skomentowała: taka mała księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chciałam spytać o książkę :D. Fryzurka śliczna, jak i liveity :>
    zapraszam do siebie + obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna mała księżniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja słodziutka księżniczka mała :D
    Artykuł o tobie :)

    Jeżeli chcesz, aby jeden z takich artykułów był o Tobie to napisz na : paulina_mrr@interia.pl
    Na pewno odpiszę!
    Jest warunek : musisz napisać o tym artykule, lub dodać do niego link na swoim blogu zostać obserwatorem!
    Zachęcam!

    OdpowiedzUsuń
  5. słodka ta siostrzyczka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Doczekasz się! :)
    Twoja siostra wygląda słodko, ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z czego dostałas piątkę:P ?
    fajna fryzurka , przeurocza modelka♥!

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie. mozna wygrac piekny pierscionek z h&m

    http://theblackpearl2012.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello, megg.

      Even more severe in winter, but.
      Your work is embraced in your gentleness.

      Thank you for the warmth of your heart.

      The prayer for all peace.   
    Have a good weekend. From Japan ruma ❃

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo ale slodziutka !!!

    Polecam . kupuj i to szybciutko ! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. o, jaka księżniczka ^^ ładna fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hehehe spox ;)
    Zapraszam do mnie +obserwuję ;)) liczę na to samo ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow, fajnie ją uczesałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja córka uwielbia się przebierać, ma zresztą w różnych rozmiarach ze czterdzieści sukienek księżniczkowych; w wolnej chwili zapraszam do poczytania moich i jej przygód pod tym adresem: Zeszyt rozterek Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń