sobota, 21 stycznia 2012

"Ai Se Eu Te Pego" :D

czesc. :)
jak wam minol tydzien.?
moj na szybkich obrotach
oj.
teraz juz bedzie tylko tepiej

a dzis tak jak obiecalam, recenzje kosmetykow do wlosow, ktorych uzywam.
opisze te ktore uwazam za najlepsze. :)

wiec tak;



SZAMPON ADVANCE TECHNIQUES daily shine



Szampon ten stosuje juz od bardzo dawna. To juz moje nie pamietam ktore opakowanie. szampon naprawde dobrze pielegnuje moje wlosy. ma wspanialy zapach, ktory uwielbiam. wlosy zachowuja zapach. moje wlosy ciagle sie przetluszczaja, wiec uzywam tego szamponu codzien. wlosy sa lsniace, gladkie i maja zwiekzona objetosc. kiedys uzywalam jako dopelnienia do tego szamponu odzywke, dzis dopelnienie stanowi serum (nizej). produkt ten jest tani, kupiony w Avonie.(ok. 10 zl?) bardzo polecam i sama kupie jeszcze nie jedno opakowanie. :)




SERUM ADVANCE TECHNIQUES daily shine serum




tak jak juz mowilam dopelnienie szamponu stanowi serum. ma fajna konsystencje, i nie sprawia ze wlosy sa tluste. po umyciu stosuje kilka kropel, ktore wcieram we wlosy. po uzyciu zestawu szapon+ serum mam naprawde powody do zadowolenia. nadaje wlosa miekkosc i jedwabistosc, co ja bardzoo lubie. wlosy dobrze sie ukladaja, lsnia, pachna i sa swieze. serum rowniez kupilam w Avonie, tezcos kolo 10zl. polecam wszystkim, bo prokukt naprawde dziala dobrze. ;)




ODZYWKA WZMACNIAJACA JOANNA z apteczki babuni



odzywke ta kupilam, poniewaz mialam ostatnio problem z wypadajacymi wlosami. nie powiem ze klopot minol, bo wlosy wypadaja dalej, to przy myciu, to przy czesaniu. powiem wam tylko ze odzywka spowodowala radykalnie zmniejszenie tego problemu. wlosy nie wypadaja tak jak przedtem, gdzie doslownie wypadaly garsciami. stosuje ja juz dosc dlugo. choc robie to nieregularnie, efekt mozna dostrzec. za odzywke zaplacilam jakies grosze. pomogla mi, bo wlosy sie troche wzmocnily i wypadanie nie jest tak widoczne jak kiedys. odzywka ma przyjemny, ziolowy zapach i bardzo mily sklad. polecam .




ODZYWKA JOANNA NATURIA z lnem i rumiankiem




odzywka bardzo przyjemna i za grosze. juz kiedys mialam taka, tylko inny zapach. jestem zadowolona, bo wiecej sie nie spodzewalam. wielki plus za zapach, ktory jest na wlosach baaaardzo dlugo i jest naprawde bardzo przyjemny. jesli ta mi sie skonczy bez zastanowienia kupie nastepna. polubilam jej zapach i sposob w jaki tekko odzywia wlosy i wzmacna je. polecam, aczkolwiem nie oczekujcie cudow :)




ODZYWKA BLYSKAWICZNA MARION natura silk-jedwabna kuracja



odzywka blyskawiczna. hm? w tamtym roku rowniez ja stosowalam. jest z jedwabiem, wiec wlosy nie elektryzuja sie. fajnie sie ja aplikuje. stosuje ja po myciu na wilgotne wlosy i przed wyjsciem. nablyszcza wlosy. stosowalam przedtem sam jedwab, ktory wrecz przetluszczal moje wlosy. ta odzywka jest naprawde przyjemna i czasem bardzo przydatna, zachecam ;)


pokazalam wam produkty, ktore najbardziej ostatnio polubilam.
jeszcze niedawno moje wlosy byly baaardzo zniszczone przez prostownice.
min dzieki tym produkta odzyskaly moc.
naszczescie teraz zmadrzalam i nie uzywam prostownicy ;)
sa teraz lsniace i nie lamia sie.
mialam problem z rozdwojonymi koncowkami, pomoglo tu serum.
mialam poroblem z wypadaniem, pomogla odzywka.

dziewczyny pamietajcie jednak, ze co za duzo to niezdrowo.
ja wiem ze kosmetykow nigdy za wiele, jednak nie tych do wlosow.
naprawde mozna zniszczyc wlosy przez stosowanie wszystkiego na raz.
z umiarem, a dobrze :)

na dzis tyle.
wczoraj w ciagu doslownie 5 min, zasypalo mnie:)
na poczatku padalo cos pomiedzy deszczem a sniegiem, a potem przerodzilo sie to w ogromne platy sniegu. :)



pozdrawiam was goraco <3

18 komentarzy:

  1. Ten szampon wersji FOR MEN jest równie świetny :)

    Zapraszam do mnie : imaginationowany.blogspot.com ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku, strasznie nie lubię tej odżywki babuni! Dla moich włosów jest okropna. Już po pierwszym zastosowaniu stały się szorstkie i nieprzyjemne w dotyku:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post:D
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za recenzje. Chyba też kupię szampon z Avon'u :).
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :) Ja mam zapas szamponów, więc chyba się nie skuszę, ewent. na odżywki :-)
    Zapraszam do mnie, ja dopiero początkująca jestem i przydałby mi się nowy obserwator czy komentarz :)
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. sebum z avonu świetne, sama używam i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog, będę zaglądać ;]]]

    http://theoriginalanika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam żadnego z tych produktów
    jeżeli masz ochotę zapraszam do udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. też muszę pomyśleć o odżywce ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się nad odżywką wzmacniającą z Joanny : x
    Zapraszam do komentowania moich dwóch najnowszych notek! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję i zapraszam http://fashhiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń