poniedziałek, 9 stycznia 2012

czesc !
co u was nowego?
u mnie fatalnie.
zle sie czuje :)
ale mniejsza z tym..

szkola, szkola, szkola
zaczne chyba odliczac dni do ferii
naprawde wysiadam juz.

pisalam wam ostatnio o kasiazce "Awans"
wrazenia bardzo dobre.
wlasnie dzis musze jeszcze napisac recenzje tej ksiazki na Polski.
nigdy o tym nie myslalam, ale byc moze dodam ja tutaj, co wy na to?

slyszeliscie nowy singiel S.Grzeszczak "Karuzela"?
ja jak narazie nie umiem wypowiedziec sie o tej piosence
hm..

no to chyba tyle.
pozdrawiam <3

5 komentarzy:

  1. Cześć !
    Ogłaszam, że wygrałaś u mnie konkurs na komentatora. Więcej na moim blogu.

    A tymczasem zgłoś się po nagrodę na: biedroneczka1909@gmail.com
    W ciągu 4 dni, potem nagroda przepadnie ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam juz dosc przeziebienia, wszystko mnie boli, hehhe chyba juz sie starzeje;)
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę zdrowia, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń