czwartek, 4 grudnia 2014

Good year

Następny rok minął nie wiadomo kiedy..

Jestem już pełnoletnia i niewiele to zmieniło w moim życiu

Chociaż...no wiecie :d


Podsumowałam już swoje postanowienia na ten rok i jest całkiem dobrze,

bo zrobiłam to na czym najbardziej mi zależało.

Mam też świadomość tego ze jest dopiero początek grudnia

a dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych,  wiec kto wie ?


Dzis podzielę się z wami moimi najważniejszymi osiągnięciami

(jak zwał tak zwał) które udało mi się zrealizować w tym roku.




  • Zdałam prawo jazdy, to był mój priorytet w tym roku. Zaczęłam kurs jak tylko mogłam.  Uwielbiam jeździć, sprawa mi to ogromną przyjemność.  Zdałam teorie za pierwszym a jazdę za drugim razem(podobno najlepsi zdają za 2). :)



  • Zrobiłam swoją 18-stke.  Dopilnowałam wszystkiego od początku do końca.  Była to impreza, która zapamiętam do końca życia,  bawiłam się niesamowicie!                             

                                 


  • Wystąpiłam na scenie prawdziwego teatru. Wspaniałe przeżycie. Marzenia się spełniają:).




Zorganizowałam wyjazd na wakacje,  ze znajomymi. Wszystkie kwestie finansowe i mieszkaniowe były na mojej głowie i myślę,  że podołałam. 




Nie wszystkie postanowienia udało mi się oczywiście spełnić. Podzieliłam się z Wami tymi najważniejszymi. Był to najlepszy rok mojego życia.  Przeżyłam mnóstwo chwil, które na długo zapamiętam.
Chciałbym,  aby 2015 był równie dobry jak ten :)


Życzę Wam milej nocy a ja lecę powtarzać do jutrzejszego sprawdzianu z Młodej Polski. 
Eh...życie maturzysty łatwe nie jest.

pozdrawiam, Meg





4 komentarze:

  1. Zrobiłaś tyle, ze na peno mzoesz byc dumna :) moj rok rowniez byl udany :) buziaki! pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :)
    Obserwuję i czekam na rewanż :)
    http://by-yolo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję występu i bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki, ja w sobotę oblałam prawko po raz trzeci. ;x
    Możesz być dumna z osiągnięć. ;D
    Zapraszam do siebie:
    http://elliexoxcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń